ابتدا وارد مرکز مدیریت شوید و روی صندوق بیان کلیک کنید. فونت مورد نظر را در صندوق بیان آپلود کنید. در نظر داشته باشید که اگر فونت شما در پوشه ی windows و در fonts ذخیره است فونت را به به پوشه ی دیگری به غیر از آن انتقال دهید. سپس وارد ویرایش ساختار قالب فعلی شوید و پس از <head:meta></head:meta> اینگونه می نویسیم:
        <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, user-scalable=yes">
توجه داشته باشید اگر چنین نوشته ای دقیقا شبیه به این بعد از <head:meta></head:meta> بود این نوشته را نگذارید و این نوشته برای همه ی فونت ها امکان پذیر است.
سپس بعد از <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, user-scalable=yes"> آدرس فونت را بنویسید. برای مثال آدرس فونت ساحل(فونت فعلی وبلاگ) اینگونه است:
    <link type="text/css" rel="stylesheet" href="https://cdn.rawgit.com/rastikerdar/sahel-font/v1.0.0-alpha9/dist/font-face.css">
(قبلا این فونت در وبلاگ گذاشته شده است و برای دریافت آن روی فونت ساحل کلیک کنید)
به خاطر داشته باشید که باید آدرس فونتی که دادید آدرس فونتی که در صندوق بیان آپلود کردید باشد در غیر اینصورت فونت شما تغییر نخواهد یافت.
بعدش به "ویرایش CSS قالب فعلی" روید و بعد "font-family" را جستجو کنید و جلوی تمام "font-family" نام فونت خود را بگذارید.
توجه داشته باشید که تعداد font-family ها بیشتر از داخل عکس است.
همین!
فونت جدید وبلاگتون مبارک!
لطفا اگه نطری دارین یا یه جایی به مشکل برخوردین نطر بدین!ممنون!